AK bude propagovat české potraviny
V první části budou propagovány tuzemské mléčné výrobky, po nich přijde na řadu maso a další komodity, uvedli představitelé komory. Vznik fondu, ze kterého by kampaň následně financovali, avizovali zemědělci již koncem srpna. Skutečně do něj však začnou vybírat až po Novém roce.
Převážnou část peněz chtějí agrárníci získat z dobrovolných příspěvků zemědělských a potravinářských firem, ale také třeba od výrobců veterinárních léčiv a krmiv, bank či pojišťoven, řekl dnes novinářům místopředseda představenstva Polabských mlékáren Karel Horák, který je zároveň soukromým zemědělcem věnujícím se převážně chovu mléčných krav. "Chceme spotřebitele vychovávat," uvedl Horák podle nějž český zákazník často dává u potravin přednost nízké ceně před jejich kvalitou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?