Konec hlasité reklamy v Polsku
Doposud rada jen vyzývala televizní stanice, aby samy kontrolovaly, zda reklamní spoty, jež vysílají, nejsou moc nahlas. Velký účinek to ale nemělo, proto budou muset televize k vyhodnocování hlasitosti reklam používat zařízení a programy, jež určí KRRiT. Tvůrci reklam nyní spoty vyrábějí tak, že jejich hlasitost sice nepřekračuje povolené limity, ale manipulují s některými frekvencemi zvuku, zejména těmi, na které je lidské ucho citlivé.
"Jestli se nepřizpůsobí, máme nástroje, jak je potrestat," řekl předseda KRRiT Witold Kolodziejski. "Nejde jenom o upomínky a peněžní tresty, ale také sankce týkající se licencí," dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz