Reklama KFC unikla zákazu
Devět z diváků podalo stížnost na reklamu z dílny agentury Bartle Bogle Hegarty: pokud jsou kuřata doručována denně, není podle nich pravdivá věta „minimálně tři dodávky týdně“. KFC citovalo dřívější posudek britské reklamní samoregulační organizace
(ASA), kde právě jejich výroky zmiňovali. Reakcí firmy pak bylo přidání textu na obrazovce o „minimálně třech dodávkách“, žádné další změny ale nebyly implementovány. Inzerent reagoval tím, že informace se vztahovala k čerstvě připravenému kuřeti, ne k frekvenci dodávek, a že podle něj neobsahuje text nic, co by bylo s reklamou v rozporu. ASA uvedla, že bez nápisu na obrazovce by reklama mohla být považována za zavádějící, ovšem s přidaným textem je již jasné, že uživatelé nebudou uvedeni v omyl. Žádná další akce ze strany KFC již není požadována.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz