ČT1 klesla sledovanost na 18,27 pct
U programu ČT2 byl pokles mírnější, a to o zhruba jeden procentní bod na 4,96 procenta. Nova s podílem 39,15 procenta prakticky zopakovala loňský výsledek a Prima si pohoršila zhruba o procentní bod na 16,42 procenta. Výsledky vycházejí z měření měsíční sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) provedla společnost Mediaresearch.
Ostatní programy ČT, které nejsou šířeny prostřednictvím analogového vysílání - tedy ČT4 a ČT24, si meziročně polepšily. V případě sportovního kanálu ČT4 byl v listopadu meziroční nárůst 0,33 procentního bodu na 1,44 procenta. Zpravodajský program ČT24 sledovalo o 0,76 procenta diváků více, tedy 2,20 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?