Hokejová Sparta sází na emoce
Více než hokej, více než jen hra, která končí s uplynutím hrací doby. Tento koncept nové kampaně představil hokejový klub Sparta Praha. Autorem návrhu je agentura Mather Sport. „Cílem je nejen vyvolat větší zájem o Spartu u fanoušků i partnerů, ale také posílit vazbu na klub a vzbudit hrdost, že mohou být jeho součástí,“ řekl Division Manager agentury Phillip Parun. Exekuce kampaně proběhne v outdoorových médiích a později se promítne i do merchandisingových předmětů. O kreativní koncept se postaral Jiří Langpaul, Creative Director skupiny Mather, ve spolupráci s nezávislým copywriterem Petrem Voborským. Autorem fotografií je Jiří Turek. Kampaň odstartovala v prosinci sérií billboardů v pražských ulicích a reklamních nosičích v tramvajích a metru, postupně se přidají další: inzerce, POS materiály a speciální microsite.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz