Češi hledali Windows 7 a Facebook
Absolutně nejhledanější pak byly MP3, free a video. Oznámili to zástupci české pobočky Google. Ta každoročně zveřejňuje žebříček Zeitgeist, v doslovném překladu "duch doby", který kombinací milionů nejhledanějších slov dává dohromady přehled témat a událostí, které v tomto roce zajímaly českou veřejnost.
Letošní žebříček podle zástupců Google potvrzuje, že technologie jsou Čechům blízké, a to ve všech sférách jejich života. Zajímavý je podle nich i silný sociální aspekt mobilního vyhledávání.
"Pro nás je opravdu dobrou zprávou, že technologie jsou tím, co Čechy opravdu baví a o co se intenzivně zajímají. Jelikož Češi čím dál tím více potvrzují praktické využití technologií v běžném životě, i v příštím roce jim budeme přinášet další do češtiny lokalizované technologické novinky ve vyhledávání, komunikaci a sdílení informací," uvedla marketingová manažerka Googlu Kateřina Holcmanová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz