PR agentury kvůli krizi zlevnily
Vyplývá to z průzkumu Asociace Public Relations Agentur (APRA), která se dotázala zhruba 75 procent svých členů. Agentury sdružené v asociaci tvoří přibližně dvě třetiny českého trhu v oblasti PR.
Podle zprávy o průzkumu výsledky ukázaly, že současná krize nemá na ceny PR služeb ani na mzdy specialistů působících v této oblasti zatím výrazný vliv. Některé agentury však podle průzkumu současně přiznávají, že klienti dnes chtějí za stejné peníze více služeb.
Podle místopředsedy výkonné rady APRA Radka Maršíka obor těží v době krize z toho, že patří mezi nejefektivnější způsoby komunikace a dlouhodobě nabízí nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. "V důsledku toho řada firem nejenže výrazně neomezuje své náklady na PR, ale často je dokonce posiluje na úkor jiných forem marketingové komunikace. Když k tomu ještě přidáme nárůst krizové komunikace a komunikace v období změn, restrukturalizací a propouštění, je zřejmé, že PR odolává krizi nejlépe ze všech sektorů marketingové komunikace," dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz