Seznam sníží ceny reklamy
Na konferenci Czech Internet Forum 2009 to řekl zástupce firmy Pavel Zima s tím, že nové obchodní podmínky zveřejní v pondělí. Další velké servery lídra zatím nenásledují, na konferenci však padala slova o "roztočení cenové spirály".
"Chceme dát klientům více muziky za jejich peníze," řekl Zima v panelové diskusi zástupců největších internetových firem. "To je strašně zajímavý nápad na spirálu," reagoval Pavel Mucha za konkurenční Centrum Holdings. Dodal, že Centrum zveřejní své nové reklamní podmínky několik týdnů po Seznamu. Daniel Grunt za CET 21 a ředitel iDnes.cz Jaroslav Kábele uvedli, že na stránkách z jejich portfolia se reklama zlevňovat nebude. "My to nepotřebujeme," řekl Grunt.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz