CzechTourism láká britské snoubence
Pro páry mají být hlavním magnetem historické lokality s nádechem romantiky, informoval Jan Mlčák z britského zastoupení CzechTourismu. Stěžejní část kampaně odvysílá specializovaný televizní kanál Wedding TV. Po 12 měsíců zde budou k vidění čtyřikrát denně půlminutové spoty o České republice. Klipy doplní padesátiminutový pořad o nejlepších místech, kde si v českých zemích lze říci "Ano". Pořad bude mít během roku 32 repríz. Součástí kampaně je i reality show, jejíž vítězové budou mít líbánky v ČR zdarma.
Podle Mlčáka má svatební turistika z Británie velký potenciál. Ostrované ročně uspořádají téměř 340 000 svateb, za které utratí 5,4 miliardy liber. Čtvrtina svateb se přitom koná v zahraničí, především v Karibiku, Spojených státech, Francii a Itálii. V České republice uzavírají čistě britské páry dle odhadů 50 sňatků ročně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?