Prodej novin v USA klesl o desetinu
Informovala o tom americká Kancelář pro ověřování nákladu (ABC). Ve všední den si lidé v průměru koupili kolem 30 milionů výtisků, což je nejméně od 40. let minulého století.
Nejprodávanějším deníkem se ve všední dny stal Wall Street Journal, který tak předstihl list USA Today. Ten o své prvenství přišel poprvé od 90. let minulého století. Wall Street Journalu se od pondělí do pátku prodávalo v průměru přes dva miliony výtisků, což bylo meziročně o 0,6 procenta více. Naopak deník USA Today zaznamenal výrazný pokles o 17,1 procenta na 1,9 milionu výtisku.
Podle deníku The New York Times za jeho špatné výsledky může především útlum hotelového průmyslu, který distribuuje většinu výtisků deníku. USA Today také na rozdíl od Wall Street Journalu nemá placenou webovou verzi, která se do prodávaného nákladu také započítává. Počet předplatitelů digitální verze Wall Street Journalu přitom za posledních pět let vzrostl čtyřnásobně na 400 tisíc.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz