Inzerce u deníků poklesla o 33 milionů
Ve srovnání s letošním srpnem, který patří z hlediska inzerce k nejslabším měsícům v roce, si deníky naopak polepšily o 158 milionů korun. Statistiku o hrubých inzertních příjmech společnosti TNS Media Intelligence zveřejnil internetový server Reklamavnovinach.cz.
Podle koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana tato čísla reflektují celoroční trend poklesu příjmů z reklamy, přesto se však na základě jednoho měsíce nedá více usuzovat.
Pokles reklamy u deníků však není tak špatný, jak se původně předpokládalo. Například podle odhadů společnosti OMD z konce srpna by měl klesnout objem inzertních výdajů u všech tištěných médií v letošním roce meziročně o 36 procent na 5,47 miliardy korun a tento trend by měl pokračovat i v příštím roce dalším poklesem v míře 18 procent. Podle odhadů TNS Media Intelligence činí meziroční propad objemu inzertních příjmů u novin ke konci září 13,53 procenta a vydavatelé tak za inzerci letos inkasovali 8,149 miliardy korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?