Inzerce u deníků poklesla o 33 milionů
Ve srovnání s letošním srpnem, který patří z hlediska inzerce k nejslabším měsícům v roce, si deníky naopak polepšily o 158 milionů korun. Statistiku o hrubých inzertních příjmech společnosti TNS Media Intelligence zveřejnil internetový server Reklamavnovinach.cz.
Podle koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana tato čísla reflektují celoroční trend poklesu příjmů z reklamy, přesto se však na základě jednoho měsíce nedá více usuzovat.
Pokles reklamy u deníků však není tak špatný, jak se původně předpokládalo. Například podle odhadů společnosti OMD z konce srpna by měl klesnout objem inzertních výdajů u všech tištěných médií v letošním roce meziročně o 36 procent na 5,47 miliardy korun a tento trend by měl pokračovat i v příštím roce dalším poklesem v míře 18 procent. Podle odhadů TNS Media Intelligence činí meziroční propad objemu inzertních příjmů u novin ke konci září 13,53 procenta a vydavatelé tak za inzerci letos inkasovali 8,149 miliardy korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets