Olympia s pisoáry
Brněnská Olympia se 16. října rozšiřuje o novou pasáž, která přinese 20 tisíc m2 nové prodejní plochy a přes sedmdesát nových obchodů. Mezi značkami, které se v centru představují je i švédský módní řetězec KappAhl s vůbec prvním obchodem v Česku. Idea kampaně vznikla in-house, autorem je ředitel obchodu a marketingu Aleš Navrátil. „Hlavní inspirace přišla od našich obchodních partnerů – obchodníků. Několikrát v mírné nadsázce zmínili, že Olympia bude už tak velká, že by měla aspirovat na statut města,“ popisuje vznik claimu autor. Pro DTP zpracování padla volba na brněnské studio Dekameron. Nový komunikační slogan bude využit nejen pro launch nové expanze brněnské Olympie, ale stane se součástí komunikačního sloganu „Olympia... město nákupů“. Kampaň, která se zaměřuje na Brno, stokilometrové spádové oblasti ale i na dálnici D1, stála 8 milionů a je rozložena na venkovních nosičích, v instoru, tisku, rozhlase a internetu. Kampaň má dvě fáze: teaser s datem 16. října a claimem, ve druhé fázi byla přidána fotografie luxusní kabelky. Otevření nových prostor doprovodí i výstava pisoárů, které vytvořili mladí umělci – Pissoir Art Galery.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?