Gándhího pera Indy pobouřila
Reklama propaguje limitovanou edici plnicích per, která byla uvedena na trh u příležitosti 140. výročí narození zmíněného politika a myslitele. Jedno pero vyjde na 17 tisíc eur. Jistá indická organizace už podala žalobu na firmu ve snaze zastavit prodej těchto výrobků. "Mahátma Gándhí byl zastáncem jednoduchého životního stylu. Byl také vlastenec a v souladu s bojem za nezávislost propagoval pouze indické zboží. Je to výsměch tomuto velkému muži a urážka (indického) národa... je-li využíván takto jako reklamní tvář," zdůvodnilo svůj krok Středisko pro vzdělávání spotřebitelů v jihoindickém státě Kérala, které žalobu podalo.
Společnost Montblanc oznámila, že limitovaná pamětní edice obsahuje pouze 241 plnicích per, což odpovídá počtu mil, které Gándhí a jeho stoupenci ušli v roce 1930 při slavném masovém pochodu na protest proti dani uvalené Brity na sůl, jenž byl první ranou britské nadvládě nad indickým poloostrovem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři