Coca-Cola vám to spočítá
Marketingový krok má být součástí globální snahy firmy zvýšit povědomí spotřebitelů o energetických hodnotách konzumovaných tekutin. Firma chce být zároveň první z výrobců nápojů, která se k podobnému kroku odhodlá. V první vlně se nové etikety chystá zavést v Evropě a Austrálii, trh USA a Mexika bude následovat. Na všech svých produktech chce informace zviditelnit do roku 2011.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz