Britská online reklama překonala televizi
Ve své nejnovější zprávě to uvádí úřad Internet Advertising Bureau (IAB). Internet si navíc vede zdaleka nejlépe ze všech médií, v nichž se reklama objevuje. Zatímco na internetu se objem výdajů na reklamu zvyšuje, celkové výdaje na reklamu klesají.
V prvním pololetí se výdaje na reklamu na internetu v Británii zvýšily o 4,6 procenta na 1,75 miliardy liber (asi 48,3 miliardy Kč). Na internet tak směřovala už skoro čtvrtina, respektive 23,5 procenta, všech výdajů, s nimiž se v rozpočtech počítá na reklamu. Celý reklamní trh je na britských ostrovech jinak v útlumu a během pololetí zaznamenal pokles výdajů o 16,6 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz