(Kurzy.cz)
Navzdory krizi se LeasePlan podařilo za první pololetí 2009 dosáhnout zisku 61 milionů euro
NAVZDORY KRIZI SE GLOBÁLNÍ KORPORACI LEASEPLAN PODAŘILO ZA PRVNÍ POLOLETÍ 2009 DOSÁHNOUT ZISKU 61 MILIONŮ EURO
VÝSLEDKY ALE BYLY VELMI NEGATIVNĚ OVLIVNĚNY PROPADEM PRODEJNÍCH CEN U UKONČENÝCH LEASINGŮ AUTOMOBILŮ
(Almere - Nizozemsko, 29. září 2009) – Nizozemská společnost LeasePlan, která má velkou pobočku i v Česku a specializuje se na operativní leasing automobilů a služby spojené s firemními vozovými parky, uzavřela své hospodaření v první polovině roku 2009 se ziskem 61 milionů euro. Současná hospodářská situace v Evropě si ale svou daň vybrala. Společnosti LeasePlan se sice podařilo udržet celkovou hodnotu leasingového portfolia na úrovni 14 miliard euro, ale počet vozidel ve správě se mírně snížil. Odrazily se takto aktivity klientů bojujících s krizí, kteří snižují stavy svých vozových parků. Přesto LeasePlan celosvětově evidoval na konci prvního pololetí přes 1.368.000 vozidel ve své správě.
Generální ředitel korporace LeasePlan Vahid Daemi výsledky jím řízené společnosti okomentoval takto: “Jsem velmi potěšen našimi příznivými výsledky za první polovinu roku 2009. I přes prohloubení globální ekonomické krize se nám podařilo udržet hodnotu leasingového portfolia na trhu, který se zmenšuje.“
A k jaký má Vahid Daemi recept na krizi? „Zaměřujeme se na ziskovost místo na růst a klientům nabízíme zvýšenou flexibilitu v kontraktech plus výrazné úspory na celkových nákladech provozu vozového parku. Jako důležité se také ukázalo naše celosvětové zastoupení, které nám lépe umožnilo řídit rizika související se snižováním zůstatkových cen.“
LeasePlan je evropským lídrem operativního leasingu automobilů a celosvětově patří k největším firmám poskytujícím automobilové služby. Každou minutu nakoupí pro své klienty v průměru dvě vozidla. Je zastoupen ve 30 zemích. V roce 1995 přivedl operativní leasing do České republiky a stal se jedničkou tuzemského trhu. Dnes zde spravuje vozový park téměř tisícovce klientů a v jeho flotile je přes 20 tisíc vozidel. Pro další informace prosím navštivte www.leaseplan.cz.
Operativní leasing:
Operativní leasing je nástrojem pro pořízení a externí správu firemních vozidel. Jde o dlouhodobý pronájem vozidel firmám včetně zajištění veškerých služeb. Operativní leasing pomáhá firmám ušetřit, protože veškerou agendu i servis spojené s firemními vozidly za ně efektivněji vyřizuje LeasePlan. LeasePlan jako specialista na firemní vozidla dosahuje nejnižších cen u dodavatelů, a tuto výhodu přenáší na své zákazníky.
Operativní leasing je dnes standardně nabízen od 12 do 60 měsíců a do celkového nájezdu kolem 180 tisíc km.
Hlavní výhody operativního leasingu v podání LeasePlanu jsou:
• Všechny služby v jednom a bez starostí – firmy se mohou plně věnovat hlavnímu předmětu své činnosti, a ne se zabývat správou vozového parku.
• Operativní leasing zahrnuje pořízení vozidel, servis i veškerou administrativu. Umožňuje také přesně spočítat měsíční náklady na vozidlo - vyjádřené v jediné měsíční položce, kterou klienti předem znají.
• Firmy s pomocí operativního leasingu ušetří - lepší ceny u dodavatelů přenášené na zakázníky.
• LeasePlan nakupuje 6 tisíc automobilů ročně a je významným zákazníkem servisů i dalších dodavatelů – díky tomu nižší ceny pro klienty.
• Žádná počáteční akontace – operativní leasing je výborný pro cash flow firmy.
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?