Placený obsah nevadí 38 procentům
Vyplývá to z průzkumu společnosti Mediaresearch, zveřejněného sdružením Tuesday Business Network. Průzkum se uskutečnil v polovině září na vzorku 508 respondentů, což představuje reprezentativní vzorek pro internetovou populaci starší 15ti let, tedy zhruba pro 3,9 milionů lidí.
Téměř pětina uživatelů by si zpravodajství na webu předplácela za nejvýše 50 korun měsíčně, respektive 600 korun ročně. Zhruba desetina přitom odmítá model paušálního předplatného, ráda by si vybírala konkrétní materiály a služby. Metodou, která by nyní byla pro předplatné nejpopulárnější, je převod z bankovního účtu. Kromě toho by uživatelé internetu nejraději využívali placení prostřednictvím krátkých textových zpráv (SMS) z mobilních telefonů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz