Tiskové zprávy  |  24.09.2009 11:35:59

ABC Českého Hospodářství: S podzimem firmy přestávají šetřit – poptávka po službách stoupla o 41 procent

PRAHA, 23. září 2009 – Velký zájem o výběr cenově zajímavého dodavatele registruje největší a nejstarší tuzemské internetové B2B tržiště nově i v oblasti služeb. Celé první pololetí přitom bylo primárně ve znamení zvýšené poptávky i nabídky především po zboží. Nové dodavatele však od léta firmy hledají i ve sféře služeb. Poptávka stoupla oproti stejnému období loňského roku o 41 procent.

 

„Databáze tržiště obsahuje téměř 4,5 tisíce poptávek po službách a každý týden přibývá 60 nových. Hledající nové dodavatele si mohou vybrat z téměř 1,5 tisíce nabízejících. Největší poptávka je po poradenských, právních a konzultačních službách, které aktuálně nabízí 250 firem, dále pak vzdělávání a školení, kde nabídka dosahuje stovky, stejně jako u trojky na pomyslném žebříčku – pronájmu a půjčoven. Čtvrté a páté místo v nabídce služeb drží personální služby a účetní a auditorské služby, kterých máme v nabídce přes 160. Poptávek v tomto segmentu každý den přibude zhruba dvacet,“ řekl Predrag Dukič, spolumajitel internetového B2B tržiště ABC Českého Hospodářství.

 

Internetové B2B tržiště ABC Českého Hospodářství podle posledního zákaznického průzkumu zjistilo, že jeho uživatelé jednak díky tržišti zvýšili tržby v průměru o deset procent, jednak získávají okamžité reakce na svou poptávku. Výhoda tržiště je totiž mimo jiné právě v možnostech jednoduchého a nenákladného vypsání výběrového řízení. Zviditelnění nabídek i poptávek se pak děje naprosto automaticky. Dvaatřicet procent zákazníků našlo vhodnější dodavatele, než byli jejich původní, informace o novinkách se k obchodním partnerům dostala rychleji než tradiční formou.

 

„U zadávání poptávky a nabídky je velmi důležitý detailní popis. Čím blíže je specifikován, tím snadněji zacílí na správného adresáta – ať už poptávajícího nebo nabízejícího. Průměrně se dá říci, že na jednu poptávku rozešleme kolem dvaceti nabídek. Na opravdu konkrétní požadavky našich klientů odesíláme reakce i individuálně – v rámci péče o zákazníka,“ upřesnil Dukič.

 

Velký zájem o obchodování na tržišti byl rovněž důvodem expanze na Slovensko a připravované expanze do Polska a Německa. Všechny tři země zůstávají pro české obchodníky velice lukrativním trhem – mezi příčinami hrají podstatnou roli minimální jazyková bariéra, krátká přepravní vzdálenost a totožná podnikatelská kultura. Zároveň je obzvlášť pro slovenské a polské klienty zajímavé kontaktovat nové obchodní partnery z České republiky.

 

Obsluha tržiště je navíc velice jednoduchá. „Stačí pouze vložit poptávku po konkrétním zboží nebo službě. Jakmile se poptávka rozešle – denně rozesíláme 33 tisíc e-mailů s poptávkami více než 47 tisícům aktivních uživatelů –, začnou se zadavateli hrnout nabídky. Zbývá už jen vybrat si tu nejvýhodnější. Prakticky jen zákazníkům radíme zadat do poptávky žádost o specifikaci i dalších relevantních ukazatelů pro rozhodnutí,“ uzavřel Predrag Dukič, spolumajitel internetového B2B tržiště ABC Českého Hospodářství. 

 

O internetovém tržišti ABC Českého Hospodářství 
Internetové B2B tržiště ABC Českého Hospodářství považuje za své poslání vytvářet nové obchodní příležitosti pro dynamické a rozvíjející se společnosti. Společnost byla založena v srpnu 1996 a o měsíc později vydává první katalog. Jde o ucelený přehled kontaktů na více než 47 tisíc oborově roztříděných firem. Katalog vychází pravidelně v české, anglické a německé verzi. O další měsíc později začíná uživatelům sloužit služba ABC Free Line. Jako první společnost na českém trhu firma začala poskytovat skutečně ověřené obchodní kontakty.
V září 1997 vydává ABC Českého Hospodářství první ABC CD-ROM verze ABC Classic. O půl roku později dochází ke spuštění ABC Business serveru. Opět jako první v tuzemsku poskytuje ABC obchodní kontakty firem na internetu. V červnu 1999 je k dispozici produkt ABC Global Kontakt. Díky němu server ABC aranžuje poptávky po českých výrobcích ze zahraničí. O rok později přichází na trh ABC WAP. A
 znovu jako první v Česku zpřístupňuje ABC obchodní kontakty na mobilních telefonech v technologii WAP. V červenci 2002 dochází k rozšíření služeb a společnost zasílá e-mailem denně aktuální nabídky, poptávky a tendry firem z Česka i ze zahraničí.
V tuto chvíli má společnost více než 47 tisíc aktivních zákazníků. Za celý rok 2008 stránky ABC Českého Hospodářství otevřelo více než 1,1 milionu unikátních návštěvníků.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:

30.01.2024  Sodexo Benefity jsou nyní Pluxee Pluxee Česká republika (Pluxee ČR)




Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688