Na Facebooku už je 1,3 milionu Čechů
Téměř stoprocentní nárůst uživatelů přitahuje i zájemce o reklamu, počet zadavatelů inzerce se v daném období zvýšil ze tří desítek na téměř tisíc. Informoval o tom Pavel Doležal, ředitel společnosti Ataxo, která se zabývá zadáváním reklamy na internetových vyhledavačích.
Objem zadané reklamy na Facebooku v ČR lze však podle Doležala zatím pouze odhadnout a pohybuje se v řádech milionů korun. "Potenciál je zde obrovský. Facebooku ovšem škodí, že nevydává faktury, což mnohé inzerenty odrazuje," řekl Doležal.
Podle něj se tak Facebook zatím z hlediska objemu reklamy nemůže rovnat například vyhledavači Google, který za reklamu utrží několik set milionů korun ročně. Potenciál Facebooku pro reklamu je podle Doležala především v tom, že umožňuje reklamu cílit na konkrétní skupiny uživatelů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?