Příjmy z reklamy online rádií jsou nízké
Například společnost Regie Radio Music (RRM), která má pod sebou zhruba 50 takových stanic, registruje příjmy z reklamy okolo 100 tisíc korun měsíčně. Uvedl to marketingový ředitel RRM Petr Uchytil.
"Regie má pod sebou zhruba polovinu trhu s rádii na internetu, přičemž jejich poslechovost se pohybuje okolo 200 tisíc posluchačů denně," řekl Uchytil s tím, že zhruba třetinu z toho představují ty stanice, které šíří i pozemní vysílání - nejvíce pak Evropa 2 či Frekvence 1. Přesto se podle něj zvedl oproti loňsku příjem z reklamy u čistě internetových rádií, když v minulém roce byl zanedbatelný.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz