Evropa 2 spustí masivní kampaň
Pro tisk bude využitý již známý vizuál s motivem „kluka ve víru muziky“, který pro rádio Evropa 2 připravila agentura TBWA. Ten se objeví ve všech nejčtenějších titulech, na webech zaměřených na mladé cílové skupiny, ale také jako velkoformátový outdoor a indoor na mnoha středních a vysokých školách. Zde pak Evropa 2 plánuje zasáhnout stávající, ale i potenciální nové posluchače. Ve vozech metra bude Evropa 2 využívat standardní reklamní plochy na všech třech trasách. Televizní sponzoringové spoty poběží před stěžejními pořady televize Prima a Prima COOL.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz