Prodejny T-Mobile v novém
Jde již o třetí vzhled obchodů od rebrandingu společnosti v roce 2002. V prodejně byl poprvé použit interiérový design bez klasických prodejních pultů, čímž byly odstraněny veškeré bariéry mezi konzultanty a klienty. Každý návštěvník si může na speciálním multimediálním stole nejen prohlédnout profily nabízených telefonů, nakombinovat si vhodné služby, ale také si zahrát demo hru, stáhnout oblíbenou hudbu nebo si prohlédnout trailer k vybraným filmům. Na velkoplošném multitouch displeji si zákazník může složit svůj vlastní vyzváněcí tón a poslat si ho přes bluetooth rovnou do svého mobilu.
Hlavním rysem nové prodejny je svoboda pohybu," říká výkonný ředitel péče o zákazníky a obchodu T-Mobile Miroslav Rakowski. „Volný prostor dává vyniknout unikátním velkoplošným dotykovým LCD displejům, které slouží návštěvníkům k intuitivní a snadné orientaci v naší nabídce," doplňuje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Okénko finanční rady
Iva Grácová, Bezvafinance
Nejlepší aplikace na správu financí v roce 2025: Získejte kontrolu nad svými penězi
Vojtěch Šanca, Delta Green
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Lukáš Raška, Portu
Do důchodu v 67? Bez vlastního zajištění se tomu nevyhnete (2.1.2025)
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Ztráta zaměstnání vás může potkat nejen v předdůchodovém věku