CzechTourism s kampaní
Diváci uvidí celkem 29 různých spotů, přičemž videoportréty absolutních vítězů – plzeňského muzea Techmania a tajemného znojemského podzemí – budou nasazeny v největších rotacích. Spoty se také objeví na satelitních kanálech Spektrum, Film+, DoQ a F&H.
Na dvou programech České televize spoty poběží v 235 opakováních, na satelitních kanálech pak v 160. „Touto formou chce agentura CzechTourism ještě více zviditelnit nejlepší turistické nabídky, které uspěly v prvním ročníku soutěže Ceny Kudy z nudy, a zároveň divákům představit zajímavé možnosti trávení volného času v České republice,“ říká zastupující ředitel agentury CzechTourism Pavel Kosař.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři