Digitalizace způsobila ztráty
Na konferenci Digimedia 2009 to dnes řekl manažer programu digitalizace České televize Pavel Hanuš. "Mediální trh se dostává na tři až čtyři roky do deficitu. Náklady na digitalizaci jsou sice nižší než se předpokládalo, ale došlo k propadu reklamního trhu. Pokud dojde na konci letošního roku oživení, bilance se vyrovná až v roce 2011," řekl Hanuš. Podle něj je 50 procent digitalizačního procesu v režii ČT. Kvůli tomu se ČT potýká i s největšími negativními dopady. "Například vypnutím vysílače pro ČT2 jsme ztratili značnou část sledovanosti," podotkl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.01.2025 Samsung ukázal svůj nejlepší telefon.
22.01.2025 5 tipů, jak proměnit interiér pomocí…
21.01.2025 Nejoblíbenější Xiaomi roku má nástupce.
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Čínský AI start-up drtí americkou konkurenci, akcie se propadají
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Po měsících poklesů přišel růst: Co stojí za prudkým růstem cen kukuřice?
Ole Hansen, Saxo Bank
Zlato a stříbro zaznamenávají nové zisky s nástupem éry Trump 2.0
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
ČNB patří mezi pět největších kupců zlata mezi centrálními bankami
Miroslav Novák, AKCENTA