Greenpeace proti silným brandům
Supermarkety ovšem tvrdí, že pravidelně sledují své dodavatele a popírají, že by prodávaly hovězí maso z oblasti Amazonky. Zpráva Greenpeace konstatuje, že mnoho společností vydělává na mase z farem zodpovědných za nelegální odstraňování lesů. Aktivisté Greenpeace také zkoumali obchodování s brazilským zbožím, jež má svůj původ na podobných farmách – například Adidas, Timberland a Clarks Shoes. Environmentalistická aktivistická skupina doufá, že zpráva přiměje společnosti k tomu, aby nekupovaly suroviny a výrobky z farem zodpovědných za mizení lesů. Cílem je také přimět spotřebitele, aby tlačili na supermarkety a známé značky a nutili je pročistit své dodavatelské řetězce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?