Pilsner Urquell s Alfonsem
Reklama v režii Vladimíra Michálka a agentury Leo Burnett ztvárňuje malíře na zámku Zbiroh při vzniku jeho historického díla Slovanská epopej. Značka Pilsner Urquell tím navazuje na dosavadní sérii výpravných reklamních spotů, ve kterých už vypodobnila například Bedřicha Smetanu, Emila Zátopka nebo Josefa Jungmanna. „Spot vychází z historických reálií a byl natáčen v místech, kde Alfons Mucha doopravdy žil a vytvořil Slovanskou epopej,“ řekl říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell. Spot poběží na všech hlavních českých televizních stanicích. První týden půjde o spot v netradiční délce jedné minuty, následně se na obrazovkách objeví také zkrácená čtyřicetivteřinová verze.
Pilsner Urquell představil také nový web značky. „Největší změnou je jeho dominantní videobsah. Jednotlivé záložky pak kopírují komunikovaná témata, tedy historii a tradici značky, projekt Pub Guide, který hodnotí restaurace a hospody, a vzdělávání ambasadorů,“ říká Roman Binder ze spolupracující agentury AMI Communications. V sekci pro členy se pivovar nabídkou různých soutěží snaží podporovat loajalitu zákazníků. Nově využívá i aplikace Google.maps, kde je k dispozici mapa s hospodami zařazenými v projektu Pilsner Urquell Pub Guide, a svolává příznivce na Facebooku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejlepší okamžik na tankování? Připlatíme si v létě za benzín i naftu?
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla