Pilsner Urquell s Alfonsem
Reklama v režii Vladimíra Michálka a agentury Leo Burnett ztvárňuje malíře na zámku Zbiroh při vzniku jeho historického díla Slovanská epopej. Značka Pilsner Urquell tím navazuje na dosavadní sérii výpravných reklamních spotů, ve kterých už vypodobnila například Bedřicha Smetanu, Emila Zátopka nebo Josefa Jungmanna. „Spot vychází z historických reálií a byl natáčen v místech, kde Alfons Mucha doopravdy žil a vytvořil Slovanskou epopej,“ řekl říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell. Spot poběží na všech hlavních českých televizních stanicích. První týden půjde o spot v netradiční délce jedné minuty, následně se na obrazovkách objeví také zkrácená čtyřicetivteřinová verze.
Pilsner Urquell představil také nový web značky. „Největší změnou je jeho dominantní videobsah. Jednotlivé záložky pak kopírují komunikovaná témata, tedy historii a tradici značky, projekt Pub Guide, který hodnotí restaurace a hospody, a vzdělávání ambasadorů,“ říká Roman Binder ze spolupracující agentury AMI Communications. V sekci pro členy se pivovar nabídkou různých soutěží snaží podporovat loajalitu zákazníků. Nově využívá i aplikace Google.maps, kde je k dispozici mapa s hospodami zařazenými v projektu Pilsner Urquell Pub Guide, a svolává příznivce na Facebooku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?