Kampaň Help ve druhé fázi
Druhá fáze kampaně má za cíl zapojení mladých lidí a nových médií. Její heslo zní: „Podělte se o svůj nápad“. Všechny materiály (televizní reklamy, internetové bannery, nové webové stránky, aktivity v terénu) přitom odkazují na nápady, jak přestat s kouřením, jak nezačínat kouřit, nebo jak řešit pasivní kouření. Kampaň byla zahájena 31. května a ukončena bude v závěru roku 2010. Její rozpočet je 34 milionů eur.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz