Telefónica O2 partnerem PPF média
"Komplexní a interaktivní podoba připravovaného projektu nás okamžitě zaujala. Přesně totiž odpovídá filozofii společnosti O2," uvádí Ing. Jiří Šuchman, ředitel pro veřejné záležitosti a regulaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a dodává : "Díky širokému portfoliu služeb z oblasti komunikačních technologií máme možnost efektivně vstoupit do každé úrovně projektu."
Technologie poskytnuté společností O2 se postupně stanou součástí Mezinárodního střediska pro multimédia (Futuroom), pomohou zajistit zázemí regionálním redaktorům a umožní praktické využití služeb veřejnosti v rámci speciálních kaváren. Interaktivní aspekt spolupráce bude spočívat například v propojení obsahu nově vzniklých regionálních médií s webovými stránkami o2extra.cz, zařazení exkluzivních příspěvků ze školícího centra do videotéky O2TV či využití regionálních médií pro osvětu v oblasti internetu a digitální televize.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz