Kampaň před eurovolbami přitvrzuje
Kampaň vedou tělo na tělo. Její horká fáze začala včera, socialisté tvrdě útočí, občanští demokraté jsou zatím v defenzivě. Zatímco Paroubkův volební tým zvyšuje výdaje na eurokampaň, lídr ODS Jan Zahradil mluví jen o blíže nespecifikovaném překvapení.
Centrálu Občanské demokratické strany agresivní kampaň sociální demokracie nechává v klidu, v krajích se však už začalo diskutovat o tom, jestli by se strana neměla prezentovat na větším počtu billboardů. To si ústředí nemyslí.
Sociální demokraté oznámili, že na poslední měsíc před volbami plánují 350 akcí. Zaplní je slogany jako ,,Lhaní (ODS) není řešení" nebo ,,Reformy jen pro bohaté nejsou řešení" či ,,Justiční mafie není řešení". Sociální demokraté tak reagují na kampaň občanských demokratů, kteří vsadili také na slovní agresivitu a na upozorňování, že recepty ČSSD na rozdíl od pravicových nepřinášejí žádná řešení.
E15: Eurovolby: Vzájemné útoky ODS a ČSSD (21. 5. 2009)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz