Duhová kulička s osobnostmi
Objeví se zde například Erin Reindlová, regionální ředitelka společnosti JWT pro střední Evropu, prezident festivalu reklamy Epica Andrew Rawlins či Vanda Wolfová, ředitelka agentury Ogilvy France. Informovala o tom manažerka projektu Nela Fišerová. "Odborníci takto zvučných jmen jsou příležitostí pro přihlašovatele. V rámci soutěže i konference, na které někteří z porotců také vystoupí, bude místo pro diskusi nejen o tématech přednášek, ale také o přihlášených pracích," doplnila.
Na odborné konferenci, která je určená jak pro komunikační profesionály, tak pro pedagogické pracovníky, vystoupí například kreativní ředitel Euro RSCG Michal Šiml nebo Vladimír Bystrov ze společnosti Bison & Rose. V části konference věnující se mediální výchově promluví mimo jiné také Ladislav Šťastný, ředitel Rady pro reklamu, Elizabeth Gumpová z Columbijské univerzity či Roman Šantora pracují na programu Media Smart.
Hlavním tématem sedmého ročníku Duhové kuličky, jenž je součástí doprovodného programu Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež, je zodpovědnost reklamního tvůrce a kulturní a sociální dopad reklamního díla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz