Amica s novým formátem
Mobil Skyboard je novým nosičem v oblasti venkovní reklamy, který dosahuje velikosti až 12 x 16 metrů. „Naším záměrem bylo netradičně upoutat pozornost a zaujmout spotřebitele. A s tímto formátem to jde,“ říká Tomáš Blahut, generální ředitel společnosti Amica. Plochu, která je umístěná na nákladním automobilu, si společnost Amica pronajala od společnosti Sequence Media z Polska. Grafické zpracování měla na starosti reklamní agentura CRS. Samotné představení a instalace Mobil Skyboardu proběhlo začátkem dubna v Průhonicích, krátce poté byl přemístěn na Zahradu Čech v Litoměřicích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?