Značka Scott má nový web
Nové webové stránky zdůrazňují širokou nabídku značky Scott, která se odráží v grafických elementech – návštěvník nemusí vybírat pouze z klasického menu, ale má na výběr rovněž několik grafických polí s různými tematickými okruhy. Značka Scott na webu představuje také svůj tým „Scott Riders“, do kterého patří v zimních sportech např. Šárka Záhrobská. Značka pro ženy Contessa je v rámci webu zastoupena rovněž vlastní sekcí, kde je zájemcům přiblížena filozofie značky a kde si můžou uživatelé prohlédnout katalog nebo se seznámit s novinkami a známými tvářemi značky, jako je např. freestylová lyžařka Simona Hrstková. „Naším hlavním úkolem bylo vyřešit vnímání a positioning Scottu v ČR a najít odpovídající způsob prezentace, který zdůrazní dynamiku této prémiové značky a přiblíží ji širokému publiku,“ říká Petr Růžička, vedoucí digitálního oddělení Proximity Prague.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?