Měšec ocenil nejlepší finanční reklamy
Čtenáři serveru na první místo vyzdvihli televizní reklamu České spořitelny. Fotbalista Petr Čech však boduje nejen u diváků, ale také u odborné poroty, která spot zařadila na 3. pozici. V loňském roce se přitom Česká spořitelna mezi prvních pět nejlepších vůbec nedostala. Jedinou společností, která obhájila své výsledky z loňského ročníku, je Home Credit. Odborná porota její klip ocenila jako nejlepší finanční reklamu roku 2008 a ve čtenářském hlasování si spot udržel výbornou druhou pozici. Celá série televizních reklam, která sází na humor, kvalitní herecké obsazení a vtipné paralely procesů finančních institucí s běžným životem, se společnosti Home Credit vyplácí. Stejný počet bodů jako Česká spořitelna získaly od odborné poroty klipy finančních domů GE Money Bank a Komerční banky. V anketě bodoval také loňský obhájce vítězství v hlasování čtenářů Česká pojišťovna. Porotu (2. místo) i veřejnost (4. místo) pravděpodobně nejvíce zaujalo technické řešení reklamy bez jediného střihu, tedy „velmi povedená, originální obrazová zkratka“. Klipy pojišťoven reprezentuje na čtenářské bronzové příčce i UNIQA pojišťovna, nováček ve výsledkové listině. Let do vesmíru místo důchodu by si nechal líbit každý.
Raiffeisenbank po svém spojení s eBankou komunikuje především výhodnost svých produktů bez nepříjemných poplatků. To, že se jí to alespoň prostřednictvím reklamy daří, je vidět z 5. místa v hlasování veřejnosti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz