Dubai Lynx Awards znají vítěze
Festival, který se letos uskutečnil potřetí, se zaměřuje na kreativce z regionu Blízkého a Středního východu a Severní Afriky, ale je otevřen i zbytku světa. Už podruhé jsou Dubai Lynx Awards součástí Mezinárodního reklamního festivalu (Dubai International Advertising Festival), který v Dubaji probíhá pod záštitou Cannes Lions. Mezi velké vítěze večera patřily egyptská agentura Fortune Promoseven Cairo, která získala hlavní cenu v kategorii TV/Cinema s fotbalovými spoty na Coca-Colu, a rovněž egyptská Leo Burnett Cairo s Grand Prix za sérii tří tiskových reklam pro Heinz. Outdoorová velká cena zůstala „doma“ dubajské agentuře FP7. Media Grand Prix převzala dubajská Starcom MediaVest Group za kampaň na čokoládové tyčinky Mars. Velké ceny nebyly uděleny v kategoriích Radio, Interactive, Direct & Sales Promo ani v kategorii Integrated. Katarské FP7 Doha připadl titul Agentura roku, mediálkou roku se stala dubajská Starcom MediaVest Group. Mezinárodní odborná porota z 2079 přihlášených prací ocenila celkem 135.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz