Zisk JCDecaux klesl o polovinu (17.3.2009)
Zisk před úroky, zdaněním a odpisy (EBITDA) loni klesl o pouhé procento na 550 milionů eur. "Provozní výkon je o něco lepší, než se očekávalo. Výhled pro rok 2009 je na druhou stranu velmi negativní," uvedl analytik Eric Ravary ze společnosti CM-CIC.
Firma JCDecaux se nyní hodlá zaměřit na tvorbu a udržování hotovosti a snižování nákladů. "Za současných podmínek je rozumné uchovávat hotovost a zajistit, aby byla skupina připravena využít příležitostí, jež by se mohly objevit na jejích trzích," uvedla společnost.
JCDecaux je evropskou jedničkou v reklamě ve venkovních prostorách. Mezi její přední klienty patří například francouzsky výrobce luxusního zboží Louis Vuitton či jihokorejský producent elektroniky Samsung Electronics, píše agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz