Mall.cz otevřel distribuční centrum
S jeho pomocí hodlá zrychlit doručování objednaného zboží. Projekt centra si ze strany firmy vyžádal v první fázi investici deset milionů korun. "Internetový obchod budoucnosti není o líbivé prezentaci, ale o okamžité a bezchybné distribuci. Díky novému distribučnímu centru jsme byli schopni naskladnit 50 tisíc kusů zboží v hodnotě přes 100 milionů korun, které je připraveno k okamžité expedici," sdělil ředitel společnosti Internet Mall.cz Marek Liška.
Distribuční centrum firmy má plochu 6800 metrů čtverečních a 12 nájezdových ramp. Centrum umožňuje firmě odeslat zboží v den objednávky. "Zákazníkovi garantujeme doručení do druhého dne od objednávky," podotkl Liška.
Internetový prodej je v Česku stále populárnější. Předloni Češi ve webových obchodech utratili 18 miliard korun, což bylo o čtyři miliardy více než o rok dříve. Za loňský rok odborníci očekávají růst na 22 miliard korun. Mezi nejčastěji nakupované zboží na internetu patří elektronika a výpočetní technika.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz