Sledovanost soutěží krásy klesá
První ročník soutěže v roce 2005 to bylo přitom téměř 2,8 milionu lidí. S menším zájmem diváků se potýká i konkurenční Miss ČR, letos se však obměněná soutěž bude vysílat až na podzim na České televizi.
Oproti loňskému roku jde u České Miss, jejíž ředitelkou je bývalá federální Miss Michaela Maláčová, o propad o zhruba 157.000 diváků. Klání krásek, které vyhrála pětadvacetiletá Iveta Lutovská z Třeboně, bylo nicméně nejsledovanějším pořadem sobotního večera.
Za cílovou skupinu pořadu jsou považovány dívky ve věku od 15 do 24 let, které tvořily 62 procent diváků. Podle Maláčové, která podobnou sledovanost očekávala, jde však v době ekonomické krize o výsledek, který je možné považovat za úspěch. V průběhu večera poslali diváci 190.000 SMS zpráv, uvedla v tiskové zprávě mluvčí projektu Jana Bryndová.
Zlaté časy zažila Česká Miss v době svého spuštění, tedy v roce 2005, kdy ji sledovalo 2,778 milionu diváků. O rok později sledovanost o jeden milion klesla. Na hranici 1,7 milionu a výše se však poslední ročníky drží, až ten poslední klesl výrazně pod ni, na zmiňovaných 1,6 milionu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz