Reklamu pro Ahold zajistí Lowe GGK
Uvedlo to vedení Aholdu, který dosud v oblasti reklamy spolupracoval s agenturou Mark BBDO. Obchodní řetězec Ahold v Česku provozuje zhruba tři stovky supermarketů Albert a hypermarketů Hypernova. "Hlavním cílem výběrového řízení bylo vybrat agenturu, která bude přinášet nové nápady pro podporu značky Albert, pomůže zvyšovat povědomí o samotné značce Albert a jednotlivých formátech prodejen Albert na českém trhu a nabídne nové příležitosti pro další růst celé společnosti," uvedl Ahold.
Výběrové řízení na novou reklamní agenturu Ahold uspořádal ve druhé polovině loňského roku a přihlásilo se do něj šest reklamních agentur. Tendr byl ukončen letos v lednu. V následujících týdnech společnosti Ahold a Lowe GGK dokončí smluvní podrobnosti spolupráce. Lowe GGK pak bude Aholdu v oblasti reklamy poskytovat kompletní servis.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz