V ČR se bude hledat turistický Eden
Soutěž má pomoci zviditelnit méně tradiční turistická místa; letošní ročník je věnován chráněným územím, uvedla mluvčí agentury CzechTourism Markéta Chaloupková.
"Úkolem je představit turistický produkt, který zdůrazní zvláštnosti území a přináší rozvoj celé společnosti v souladu s principy udržitelného rozvoje," uvedla Chaloupková. Přihlásit se mohou všechna místa, která splňují dvě základní podmínky. Leží v chráněném uzemí nebo s ním přímo sousedí a mají relativně nízkou návštěvnost.
Místa mohou zastupovat například obecní samosprávy, obecně prospěšné společnosti, turistické organizace nebo další zájmová sdružení. Vítěze poté podpoří marketingově Evropská komise a česká státní agentura CzechTourism. Půjde například o inzeráty v evropském tisku nebo distribuci informačních materiálů zdarma na veletrzích cestovního ruchu.
Do projektu Eden je zapojena dvacítka evropských zemí. "Volba těchto znamenitých evropských destinací má upozornit na jejich rozmanitost, ale i společné znaky," uvedla Chaloupková. Národní vítězové tvoří celoevropskou spolupracující síť, kde si jednotliví členové vyměňují informace o udržitelném cestovním ruchu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři