Vodka 42 znovu paruski
„Minutové Spoty běží v hlavních vysílacích časech na obou soukromých televizích. Kampaň potrvá zhruba měsíc,“ řekl marketingový manažer Granette Jiří Pejša.
Firma podpoří svou prémiovou značku stejným spotem, který běžel v televizích na konci loňského roku. „Podle průzkumů i odborníků jde o jeden z nejúspěšnějších televizních spotů. Prodeje Vodky 42 také díky tomuto spotu vzrostly meziročně na dvojnásobek. Významně se také zvýšila znalost značky,“ uvedl Pejša.
Televizní spot využívá spojení vodky s ruskými reáliemi a sloganem „Nado zatopiť“. Odborníci na ní ocenili především čistotu, nadhled, schopnost zaujmout, přesvědčivost a dostatek emocí. Ruské reálie přitom nejsou ve spotu nijak naaranžované. „Natáčelo se přímo na Sibiři a tomu také odpovídaly podmínky,“ dodal Jiří Pejša.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz