Sanoma nakonec zastaví sedm titulů
Jak již Strategie.cz dříve uvedla, někteří vydavatelé časopisů na tuzemském trhu se obávají, že současná světová finanční krize bude mít v příštím roce dopad na jejich příjmy z reklamy. Sanoma Magazines Praha kvůli tomu ukončí vydávání sedmi svých časopisů a propustí až 70 lidí.
Výkonný ředitel Sanomy József Steff uvedl, že firma přestane vydávat časopisy S tebou mě baví život, Kreativ, Překvapení v kuchyni, Báječná Neděle, TV Duel, Delicatesy a Living. "Musíme snížit stav redaktorů a dalších zaměstnanců, celkem asi o 60 až 70 lidí," uvedl Steff.
Podle něj se zcela jistě krize dotkne příjmů z inzerce v příštím roce a hospodaření Sanomy v Česku. Firmy reagují na krizi omezením výdajů na reklamu a marketing a stále více se nyní soustřeďují na krátkodobý výhled. Dlouhodobá obchodní strategie je nyní pro mnohé firmy až na druhém místě. "To bude mít jistě vliv na výsledky SMP v příštím roce," podotkl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz