Komterm s novu tváří
Ta během minulého týdne dokončila rebranding společnosti, která svou „novou tvář“ odhalila 21. 11. svým významným odběratelům na již tradiční divadelní akci, kde představila nové logo a korporátní identitu. Petr Linda, CEO agentury C&Com Advertising uvedl: „Jelikož se společnost velmi dynamicky rozvíjí a začíná působit i na Slovensku, jsme rádi, že si vybrali právě nás a dosavadní spolupráce s tímto B2B klientem svědčí o tom, že jsme se navzájem pochopili a začínají vznikat úspěšné projekty, ze kterých mají obě strany radost.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?