Média vidí budoucnost optimisticky
Podle studie společnosti Cronos Partners stojí dle údajů vysokých manažerů mediálních firem jejich sektor na pevných základech, kterým současná ekonomická krize neotřese. V dotazníku odpověděly tři čtvrtiny respondentů, že během dvou let očekávají dvouciferný procentní růst. Téměř 87 % respondentů uvedlo, že kreditní krize omezila jejich schopnost získávat kapitál, 59 % nicméně uvedlo, že v budoucnosti budou schopni zabezpečit dostatek financí pro akvizice. V průměru dva ze tří výkonných pracovníků (64 %) řekli, že zdrojem prosperity budou spíše akvizice než organický růst. Většina z dotazovaných (70 %) uvedla, že současné tržní podmínky vedou k situaci, kdy podíly ve společnostech budou častěji měnit majitele – jejich hodnota se totiž snižuje. David O’Reilly, zakládající partner společnosti Cronos Partners, poznamenal, že britské společnosti byly v nedávných měsících pro zahraniční investory velmi atraktivní. Více transakcí očekává v atraktivních sektorech jako je B2B vydávání, digitální marketing, software a bezdrátové komunikace. V rámci výzkumu byly otázky zaslány více než 260 profesionálům z oblasti médií, telekomunikačních a technologických společností, celkem odpovědělo 107 osob.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz