Plzeňská policie proti krádežím
"Člověk, který si dává pozor na své věci, ve většině případů není okraden," říká ředitel plzeňské policie Luboš Berka. Autoři projekt připravovali od začátku roku. "Je zaměřen hlavně na kapesní krádeže, ke kterým dochází nejvíce v předvánoční době," zmínil radní pro bezpečnost Karel Paleček s tím, že kampaň byla speciálně připravena a nastartována pro současné období.
Abyste se "nenechali oholit" bude vyzývat v Plzni pět billboardů, 2000 letáků a 70 informačních tabulí. "Letáky budou dávány řidičům za stěrače. Setkat se s nim můžete i v městské hromadné dopravě a rozdávat se budou i v některých nočních klubech nebo obchodních centrech," vysvětluje mluvčí plzeňské policie Jaroslav Ibehej. "Informační tabule pak budou umístěny v oblastech, které vytipovali policisté a strážníci. Jde hlavně o velká sídliště, centrum města a plzeňské části Lochotín, Bory a Slovany," doplnil Ibehej. Jako ústřední motiv kampaně byly použity obrázky holicích potřeb. Žiletka a holicí strojky tak budou neustále připomínat možnou přítomnost kapsářů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz