Vinařský fond v marketingové ofenzivě
Letošní komunikační kampaň pro Svatomartinské oslavuje zrození mladého vína. Motivem hlavního vizuálu je vinař držící zavinovačku, v níž spočívá lahev mladého vína. Ruce vinaře zavinovačku svírají prý „s něhou a pýchou, neboť Svatomartinské je jeho dítě, s nímž se chystá pochlubit světu“. Vizuál je podpořen sloganem „Svatomartinské je na světě“. Koncem října bylo definitivně rozhodnuto, kteří vinaři si na svá vína mohou nalepit známku Svatomartinské 2008, celkem půjde o 175 vzorků. Svatomartinské je mladé víno, u něhož mezi sklizní a uvedením na trh uběhlo jen několik týdnů. Do distribuce jde toto víno vždy 11. listopadu – na svatého Martina. Značku Svatomartinské vlastní už čtvrtým rokem Vinařský fond. „Známku jsme koupili od vinaře Jiřího Kopečka z Valtic. Řada vinařů pochopila, že bude dobré spojit se pod jednu značku,“ řekl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz