Obliba jedenáctistupňových piv roste
Uvádí to analýza agentury MEMRB zpracovaná pro Plzeňský Prazdroj, který přesně před třemi lety začal prodávat Velkopopovického Kozla Medium, dvojku na trhu jedenáctek, kterého se už prodalo 500 tisíc hektolitrů.
Současná vlna zájmu o jedenáctky začala v roce 2002. Od roku 2005 jejich podíl vzrostl z 5,9 na 7,4 procenta z celkového objemu piva prodaného v ČR. Mezi ležáky (jedenáctkami a dvanáctkami) se jejich podíl vyšplhal na 32 procent a letos se jich vypije 1,2 milionu hektolitrů, což bude meziročně více než desetiprocentní nárůst. "Na Olomoucku mají nyní jedenáctky mezi ležáky více než poloviční podíl, stejně tak v Jihomoravském kraji," řekl Vladimír Jurina z Prazdroje. Nejlepší výsledky zaznamenávají na Ústecku, kde tvoří 61 procent prodaných ležáků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz