Reklamní obrazovky znovu v metru
V minulých dnech fungovaly ve zkušebním provozu, ode dneška si na nich cestující přečtou informace o tom, kdy přijede další vlak, i reklamní sdělení nebo informace o dopravních omezeních. Uvedl to mluvčí Dopravního podniku hlavního města Prahy Ondřej Pečený.
Velkoplošné obrazovky informovaly cestující od roku 2003 až do konce minulého roku. Podle Pečeného nebyl pronájem obrazovek pro dopravní podnik výhodný. "Podmínky byly nyní upraveny tak, aby si obrazovky na sebe vydělaly," řekl. Celkem bude v provozu 40 obrazovek v deseti stanicích.
Dopravní podnik obrazovky vrátil především proto, že z výsledků červnového průzkumu mezi cestujícími vyplynulo, že asi 88 procent lidí by si přálo vědět, kolik času zbývá do příjezdu další soupravy. "Lidé obrazovky vnímali jako dobrou službu," poznamenal Pečený.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz