DŮSLEDKY KRIZE: CK Fischer dopady krize nepociťuje, prodeje se naopak zvyšují
PRAHA (MEDIAFAX) - Cestovní kancelář Fischer nepozoruje žádné projevy finanční krize na prodeji zájezdů. Naopak na zimní sezónu se prodeje o 12 až 15 procent zvyšují, řekl v neděli agentuře Mediafax Daniel Plovajko, mluvčí společnosti KKCG do níž CK Fischer patří.
„Celkový trh cestovního ruchu čeká nejspíš stagnace. Krize se projeví, ale ne v naší cestovní kanceláři,“ řekl Plovajko.
Krize podle něho dopadne na trochu jinou klientelu, než jaká nakupuje u Fischera. „Lidé, kteří hledají cenově výhodné zájezdy, jezdí autokary nebo po vlastní ose, možná nebudou mít prostředky na dovolenou,“ připustil Plovajko.
CK Fischer zaznamenává nárůst prodejů na zimní sezónu o 12 až 15 procent, prodeje zájezdů do exotických zemí se podle Plovajkova odhadu zvyšují přibližně o 15 procent.
Dana Rybáková, rybakova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
19.03.2024 Kde jsou nejlevnější last minute zájezdy – jak...
15.03.2024 Klíčové faktory úspěšného tradingu? Názor...
12.03.2024 XTB zvyšuje úroky z volných prostředků!
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Michal Brothánek, AVANT IS
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Trhy excelují: Japonský Nikkei, americký Nasdaq a nejnověji i zlato dosahují historických maxim
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Spotřebitelská inflace dále ustupuje, meziroční růst již na inflačním cíli ČNB
Ali Daylami, BITmarkets
Vítězství Trumpa může zbrzdit rozvoj centralizovaných digitálních měn