Fotbalový Ostravar už v příštím roce
Nové fotbalové pivo by se mělo na trhu objevit v příštím roce. „Do přípravy našeho fotbalového piva se už aktivně zapojilo na Ostravsku téměř 4 tisíce lidí,“ říká manažer značky Ostravar Pavel Barvík. „Každý den přitom přibývají další a další. Bez nadsázky lze říct, že svým rozsahem je tento projekt ojedinělý v dějinách českého pivovarnictví.“
Svůj záměr vložit osud nového piva do rukou svých fanoušků a příznivců vyhlásil pivovar Ostravar na začátku září letošního roku. Projekt nazvaný „Naše fotbalové pivo“ vznikl ve spolupráci s fotbalovým klubem FC Baník Ostrava. „V tuto chvíli už je jasné, že náš projekt byl krok správným směrem,“uvádí Barvík a dodává, že lidi tvorba nového piva velmi baví.
Během 36 dní proběhlo na 39 místech na Ostravsku celkem 48 ochutnávek, kterého se zúčastnilo přesně 3828 lidí. Ti se vyjadřovali k chuti nového piva, k jeho síle a navrhovali rovněž název nové značky. Symbolickou tečku za hlasováním udělali samotní hráči Baníku, kteří v době reprezentační přestávky ochutnali připravenou novinku ostravského pivovaru a i oni se zapojili do hlasování.
„V tuto chvíli už víme, že nové pivo z produkce pivovaru Ostravar bude polotmavý ležák,“ říká manažer značky Ostravar. Hlasovalo pro něj 2195 účastníků, zatímco světlý ležák získal 1633 hlasů. Finální podoba nového piva pak podle něho dozná určitých změn, které navrhli sami spotřebitelé.
Bude polotmavé. Ostravané se těší na nový ležák.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz