Sodexho se mění na Sodexo
Česká pobočka mezinárodní skupiny Sodexo tak navázala na celosvětovou kampaň změny značky, jejímž cílem je její oživení, zjednodušení a podpora hlavního poslání společnosti.
Jako součást vývoje značky byly provedeny dvě hlavní změny: Logo bylo dynamizováno a dostalo nový grafický design, který omlazuje a osvěžuje značku. Z názvu bylo vypuštěno písmeno „h“ - jednodušší a dynamičtější název je lehčeji vyslovitelný a hláskovatelný pro lidi na celém světě
„Chceme, aby značka Sodexo odkazovala na kvalitu našich služeb a aby naši klienti a zákazníci vnímali její poslání dělat každý den lepším,“ říká marketingový ředitel společnosti Sodexo Pass Česká republika Tomáš Kopřiva.
Zjednodušení a omlazení. Sodexho se mění na Sodexo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz